Czy warto pozycjonować sklep internetowy? Dlaczego?
Wielu przedsiębiorców decyduje się na stworzenie własnej – firmowej strony internetowej. Jest to bardzo ważne działanie. Sklep internetowy może przynieść większe zyski niż stacjonarny. Jest tak, ponieważ ludzie stają się coraz bardziej wygodni. Ale czy wystarczy stworzenie sklepu? A może pozycjonowanie sklepów internetowych jest konieczne, by przynosiły zyski?
Ponad 150 tysięcy przedsiębiorców ma swoją stronę lub sklep internetowy!
Posiadasz swoją stronę WWW lub sklep internetowy? W takim razie jesteś jednym ze 150 tysięcy przedsiębiorców w Polsce, którzy sprzedają w sieci. Jak widać, konkurencja jest naprawdę duża. Dlatego, jeśli chcesz być widocznym na rynku, nie wystarczy samo posiadanie strony internetowej. Pozycjonowanie sklepów internetowych przynosi efekty.
Jesteś bardziej widoczny w wyszukiwarce, a strona żyje
Jak już powiedzieliśmy, 150 tysięcy przedsiębiorców to pokaźna konkurencja. Oczywiście dzielą się oni na różne branże, ale mimo wszystko, przy takiej sumie, twój klep może wylądować na końcu wyszukiwarki. A przecież chodzi o to, żeby po wpisaniu danej frazy to właśnie twoja oferta pokazała się na jednej z pierwszych pozycji. Bycie w top 10 w wyszukiwarce to ciągła praca, ale dzięki niej będziesz zdobywać klientów. Profesjonalne pozycjonowanie to także linkowanie na innych stronach powiązanych z Twoją branżą. Owocuje to napływem konsumentów z różnych stron, nie tylko bezpośrednio z Google.
Budujesz markę, jesteś rozpoznawalny , stawiasz na jakość
Im wyżej znajdujesz się na liście w wyszukiwarce, tym większe wzbudzasz zaufanie u klientów. Poza tym, jeśli pozycję utrzymujesz przez dłuższy czas zdobywasz szacunek konkurencji. To nierzadko owocuje współpracą. Co ważne, pozycjonowanie Luboń pośrednio obejmuje także pracę nad kodem źródłowym i warstwą wizualną. Twój serwis zawierać będzie teksty dobrej jakość, poprawne merytorycznie i ciekawe, które podniosą atrakcyjność marki w oczach odwiedzających.
Pozycjonowanie sklepów Internetowych ma sens!
Efektów wynikających z pozycjonowania sklepów internetowych jest naprawdę wiele. Co także ważne, efekty są mierzalne. To znaczy, że masz wgląd w to, ile osób odwiedziło twoją stronę i z jakich źródeł na nią trafiły.